Καθηγητής στο γνωστικό αντικείμενο «Κοινωνιογλωσσολογία και οι εφαρμογές της στη διδακτική πράξη», στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Σπούδασε γλωσσολογία, κοινωνιογλωσσολογία και διδακτική των γλωσσών στα Πανεπιστήμια Αθηνών, Paris 7 και Paris 5. Έχει εργαστεί ως μέλος ΔΕΠ στο ΑΠΘ και το ΕΑΠ, με συμβάσεις στα Πανεπιστήμια Αιγαίου και Θεσσαλίας, και ως Επισκέπτης Καθηγητής σε Πανεπιστήμια της Γαλλίας, της Ελβετίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και του Καναδά. Από το 2016 ως το 2018 διετέλεσε Αντιπρόεδρος Ακαδημαϊκών Θεμάτων και Διεθνών Σχέσεων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Στο ΕΑΠ είναι σήμερα Συντονιστής της Θεματικής Ενότητας ΑΔΕ70 «Πολυγλωσσία και γλωσσική εκπαίδευση».
Το Εργαστήριο Ελληνικής Γλώσσας και Πολυγλωσσίας (GLML), του οποίου είναι Διευθυντής, έχει συντονίσει πολλά εκπαιδευτικά και ερευνητικά έργα και τιμήθηκε δύο φορές με το Ευρωπαϊκό Σήμα Γλωσσών, και μία φορά με το βραβείο AMIF.
Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζονται σε ζητήματα διδακτικής των γλωσσών, επαφής γλωσσών σε μεταναστευτικές κοινότητες, γλωσσικής πολιτικής, συμπεριληπτικής και ανοικτής – εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Τα πιο πρόσφατα έργα στα οποία είναι Επιστημονικός Υπεύθυνος είναι τα:
– Creative Multilingualism: From Reality to Research to Education (MeInArt) (1η Προκήρυξη ερευνητικών έργων ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ για την ενίσχυση μελών ΔΕΠ),
– Γλώσσες για Ανθρώπινες Αξίες (Κόμβοι Έρευνας και Καινoτομίας στην Εκπαίδευση, ΕΛΙΔΕΚ)
– Bottleneck Analysis and Teachers Training for Inclusive Education (ΕΕ-UNICEF)
– GLML-Teach for Integration Capacity Building and ALP Pilot Implementation ΕΕ-(UNICEF).