Αθηνα, Ελλαδα, στις 11 και 12 Απριλιου
Διεθνες Συνεδριο
Συμπεριληπτικη Εκπαιδευση & Δικαιωματα του Παιδιου
Το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, συνδιοργανώνει Διεθνές Συνέδριο για την Εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς και τα Δικαιώματα του Παιδιού
Ημέρες
Ώρες
Λεπτά
Δευτερόλεπτα
Σχετικά με το Συνέδριο
Το συνέδριο θα καλύψει μια μεγάλη ποικιλία θεματικών, όπως οι τρέχουσες πολιτικές και μεταρρυθμίσεις, η τυπική και μη-τυπική ποιοτική εκπαίδευση για όλους, τα δικαιώματα των παιδιών και τα συμπεριληπτικά προγράμματα σπουδών. Οι βασικοί στόχοι περιλαμβάνουν:
Απολογισμος

της συσσωρευμένης διεθνούς, περιφερειακής και ελληνικής εμπειρίας για την ανάπτυξη και εφαρμογή εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων και προγραμμάτων προσανατολισμένων στη συνεκπαίδευση.

Εντοπισμος

υφιστάμενων εμποδίων και βέλτιστων πρακτικών για την ενίσχυση ενός γνήσιου οικοσυστήματος εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς, διασφαλίζοντας ποιοτική εκπαίδευση για κάθε παιδί στα σχολεία και στα κέντρα μη τυπικής εκπαίδευσης.

Παρουσιαση

διεθνών εμπειριών που σχετίζονται με την ποιοτική, χωρίς αποκλεισμούς εκπαίδευση για τη διευκόλυνση της ανταλλαγής τεχνογνωσίας μεταξύ των χωρών και την βασισμένη σε τεκμηρίωση χάραξη πολιτικής.

Προταση

βασισμένων σε στοιχεία βραχυπρόθεσμων, μεσοπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων αλλαγών που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη ενός οδικού χάρτη για δίκαια και συμπεριληπτικά εκπαιδευτικά συστήματα

Το συνέδριο στοχεύει να προωθήσει δυναμικούς διαλόγους σχετικά με τις προκλήσεις στις πολιτικές και τα προγράμματα ενταξιακής/συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, φέρνοντας σε επαφή φορείς χάραξης πολιτικής, ειδικούς στην εκπαίδευση, επαγγελματίες και εκπροσώπους από την ακαδημαϊκή κοινότητα. Στόχος είναι να διευκολυνθεί η ανταλλαγή εμπειριών, βέλτιστων πρακτικών και παραδειγμάτων αποτελεσματικών εκπαιδευτικών πολιτικών, προγραμμάτων, πρακτικών και έρευνας χωρίς αποκλεισμούς, με έμφαση σε διάφορες διεθνείς προοπτικές.

Οι Ομιλητές του Συνεδρίου
Μακρή Ζέττα
Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
Βούλτεψη Σοφία
Πρώτη γυναίκα Κυβερνητική Εκπρόσωπος
Αγαπίου Σεμίραμις
Σπούδασα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο «Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού» και είμαι κάτοχος του Μεταπτυχιακού Τίτλου «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» τoυ Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
Αλτουχόβα Γκαλίνα
H Γκαλίνα Αλτουχόβα είναι Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Συντονισμού και Παρακολούθησης Εκπαίδευσης των Προσφύγων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Αμανατίδου Παναγιώτα
Η Παναγιώτα Αμανατίδου είναι φιλόλογος, απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών
Ανδρουλάκης Γεώργιος
Καθηγητής στο γνωστικό αντικείμενο «Κοινωνιογλωσσολογία και οι εφαρμογές της στη διδακτική πράξη», στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Αφεντουλίδου Άννα
She is a philologist with postgraduate studies in Surrealism and Creative Writing and has conducted doctoral research in literary criticism.
Αρώνη Γκέλη
Η Γκέλη Αρώνη είναι η Προϊσταμένη της Μονάδας Ένταξης και Υποστήριξης Ασυνόδευτων Ανηλίκων στη Γενική Γραμματεία Ευάλωτων Ατόμων και Θεσμικής Προστασίας του Υπουργείου Μετανάστευσης & Ασύλου στην Ελλάδα.
Αυγητίδου Σοφία
Η Σοφία Αυγητίδου (D.Phil. Sussex) είναι καθηγήτρια Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Βαβούλη Ματίνα
Υπηρετώ ως διευθύντρια στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου από το 1991.
Βαλλιανάτος Άγγελος
Angelos Vallianatos (PhD in Theology -University of Athens) has worked as a teacher and school advisor in secondary education in Athens-Greece.
Βλαχάκη Φωτεινή
Η Φωτεινή Βλαχάκη έχει σπουδάσει Φιλοσοφία, Παιδαγωγικά και Ψυχολογία με ειδικότητα στην Ψυχολογία στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Γαβρίλη Δάφνη
Πληροφορικός MSc στη λήψη των αποφάσεων. Διευθύντρια στο Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης Α Αθήνας τα τελευταία 7 χρόνια.
Γελαστοπούλου Μαρία
Η Μαρία Γελαστοπούλου είναι Σύμβουλος Α΄ Ειδικής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Γερακίνη Άννα
Γερακίνη Άννα, Φιλόλογος - Ειδική Παιδαγωγός MSc - Yποψ. Διδάκτωρ τμήματος Ψυχολογίας
Γιακουμάκη Ζαφειρένια
Ειδική Παιδαγωγός, Απόφοιτη του Μεταπτυχιακού Προγράμματος της Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Γιουβάννης Σταύρος-Ραφαήλ
Είμαι ο Γιουβάννης Σταύρος-Ραφαήλ, είμαι 21 ετών μιλάω 3 γλώσσες, απόφοιτος του Καλλιτεχνικού Σχολείου Θεσσαλονίκης του τμήματος Θεάτρου και κινηματογράφου
Δρ. Δογιάμα Λίλιαν
Born and raised in Greece, Dr Lilian Dogiama soon discovered her love of living abroad after gaining a scholarship to go to Berlin for a few months.
Δούμα Ελπίδα
Η Ελπίδα Δούμα γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αθηνών από το οποίο αποφοίτησε το 1996.
Butchukhisvili Mamuli
Mamuli Buchukhishvili, professor, graduated from the Faculty of Physics and Mathematics of Kutaisi Pedagogical Institute. He defended his doctorate degree at Tbilisi State University, specializing in mathematics teaching methods.
De Dominicis Regina
Ms. Regina De Dominicis is UNICEF’s new Regional Director for Europe and Central Asia, based in Geneva, Switzerland.
Ebersold Serge
Serge Ebersold has been a professor at the CNAM since 2016. As holder of the accessibility chair, he develops a sociology of accessibility.
Ekström Monika
Monika Ekström is a Policy Officer in the European Commission.
Dr. Ghassan Khalil
Dr. Ghassan Khalil is currently the UNICEF Representative in Greece. He has dedicated his efforts for more than 25 years to the promotion of children’s rights, women’s and human rights, legal reform, transformative social policy, cultural diversity and intercultural dialogue.
Hollenweger Haskell Judith
Judith Hollenweger Haskell, Prof. Dr., studied education and psychology. Doctorate at the University of Zurich in Special Education.
Ivanova Stela
Stela Ivanova is a chief expert at the Inclusive Education Directorate with the Ministry of Education and Science in Bulgaria.
Καραλής Θανάσης
Thanassis Karalis is Professor of Lifelong Learning and Adult Education at the Department of Educational Sciences and Early Childhood Education of the University of Patras and Director of the Laboratory of Pedagogical Research and Lifelong Education.
Δρ. Καραμπερίδου Δέσποινα
Η Δρ. Δέσποινα Καραμπερίδου είναι επικεφαλής του τμήματος εκπαίδευσης στο Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα.Από το 2016 και για επτά χρόνια, εργάστηκε στο Γραφείο Έρευνας  και Τεκμηρίωσης της UNICEF στη Φλωρεντία.
Καρανικόλα Ζωή
Η Καρανικόλα Ζωή είναι Διδάκτωρ στις Επιστήμες της Αγωγής και Πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών.
Κουφονικολάκου Θεώνη
Ms Theoni Koufonikolakou is the Greek Deputy Ombudswoman for children’s rights and the former Chair of the European Network of Ombudspersons for Children (ENOC).
Κυριαζοπούλου Μαρία
Η Μαρία Κυριαζοπούλου έχει διδακτορικό στην συμπερίληψη. Εργάζεται ως Υπεύθυνος Έργου για τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Ειδική Αγωγή
Λολίτσας Κωνσταντίνος
Ο Κώστας Λολίτσας είναι Αντιπρόεδρος του ΙΕΠ.
Μανώλη Πολυξένη
Peggy (Polyxeni) Manoli is an Assistant Professor of “Sociolinguistic Approach to Multilingual Education” at the Department of Educational Sciences and Early Childhood Education, University of Patras, Greece.
Μιχαλάτος Αποστόλης
Ο Αποστόλης Μιχαλάτος είναι υποψήφιος διδάκτορας στο τμήμα Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Μπαντή-Μαρκούτη Βικτώρια
Η Βικτώρια Μπαντή-Μαρκούτη είναι νομικός, διδάκτωρ της Νομικής Σχολής Αθηνών με σπουδές στο London School of Economics και τη Νομική Σχολη του Όσλο.
Μπουρούνη Ελένη
Φιλόλογος MSc στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης Ξένης Γλώσσας
Μπουσδούνης Ιωάννης
Είναι δάσκαλος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση την οποία γνωρίζει πολύ καλά καθώς την υπηρετεί για 25 χρόνια από διάφορες θέσεις
Μπράτιμου Στέλλα
Η Στέλλα Μπράτιμου είναι υποψήφια διδακτόρισσα κοινωνιογλωσσολογίας στο τμήμα Γλωσσικών και Διαπολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Νικολάου Βασιλική
Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης και κάτοχος πτυχίου Πιάνου, Αρμονίας και Αντίστιξης.
Νικολάου Χαρά
Chara Nikolaou is a PhD candidate at the National and Kapodistrian University of Athens
Ντεροπούλου-Ντέρου Ευδοξία
Η Ευδοξία Ντεροπούλου-Ντέρου είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Τ.Ε.Α.Π.Η.)
Παθιάκη Ειρήνη
Η Ειρήνη Παθιάκη είναι απόφοιτος του Ιστορικού-Αρχαιολογικού Τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών και κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
Παναγιωτόπουλος Γιώργος
Ο Παναγιωτόπουλος Γιώργος είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
Παπαγεωργίου Σοφία
Η Σοφία Παπαγεωργίου είναι απόφοιτη του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΕΚΠΑ) και κάτοχος 2 μεταπτυχιακών τίτλων (Med, MSc)
Pasic Maida
Maida is the Regional Education Adviser in UNICEF ECARO where she provides strategic technical advice to 26 country offices and Refugee Response Offices on education programming. 
Pereira Filomena
Teacher background. Master’s degree in special education from the Technical University of Lisbon.
Poznicek Eva Graf
Rankovic Tanja
Tanja Rankovic, Education Specialist and Head of Education Programme UNICEF Serbia, is leading programs and initiatives in education and early learning.
Ρουμελιώτη Ευφροσύνη-Άννα
Η Ρουμελιώτη Ευφροσύνη Άννα είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Shabani Nora
Nora Shabani is the Education Specialist/Disability Focal Point in the UNICEF Regional Office for Europe and Central Asia Region since 2015.
Shatberashvili Nino
Nino Shatberashvili: PhD in social work, associate professor at Ivane Javakhishvili Tbilisi State University, leading MA program in Social Work at the faculty of Social and Political Sciences.
Σιμόπουλος Γιώργος
Ο Γιώργος Σιμόπουλος εργάζεται στο Τμήμα Εκπαίδευσης του Γραφείου της UNICEF στην Ελλάδα, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη προγραμμάτων για ποιοτική, συμπεριληπτική εκπαίδευση. 
Slee Roger
Professor Roger Slee is the Diamond Jubilee Professor of Disability and Inclusion in the School of Sociology and Social Policy at The University of Leeds. 
Συκαρά Νεκταρία
Η Νεκταρία Συκαρά είναι μαθηματικός.
Τουτουδάκη Αφροδίτη
Η Αφροδίτη Τουτουδάκη είναι φιλόλογος με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας
Τσιώλη Σοφία
Η Σοφία Τσιώλη είναι εκπαιδευτικός, διδακτόρισσα εφαρμοσμένης γλωσσολογίας και μεθοδολογίας της έρευνας του Πανεπιστημίου Αθηνών
Φιλιππάτου Διαμάντω
Η Διαμάντω Φιλιππάτου είναι διδάκτωρ της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του  Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ της Αγγλίας
Χαντζούλη Ελένη
Helen Chantzouli has been an educator for 25 years both in public and private sector in general and special education in Greece. She holds two masters and a PhD in the field of special needs education.
Χαντί Μοχέμπι
Ο Χαντί Μοχέμπι είναι μέντορας στη Γενική Γραμματεία Ευάλωτων πολιτών και Θεσμικής Προστασίας, του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου στην Ελλάδα.
Χαραλαμπίδου Παυλίνα
She has an over 20 years’ teaching experience working in primary schools in Cyprus and in Greece.
Χατζηευσταθίου Ευθύμιος
Δάσκαλος, Διευθυντής του 2ο Δημ. Σχ. Αγίας Βαρβάρας Εκπαιδευτής Ενηλίκων (ΜΑ)  και Επιστημονικός Συνεργάτης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Χριστοπούλου Αθηνά-Άννα
Η  Αθηνά-Άννα  Χριστοπούλου  είναι προϊσταμένη του Τμήματος Προάσπισης Δικαιωμάτων Μαθητών με Αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Vuković Snežana
Snežana Vuković, PhD, Psychologist, Specialist and Master of Management and Organization of the Education System, , Doctor of Pedagogical Sciences
Το Πρόγραμμα του Συνεδρίου
Ανακαλύψτε την ατζέντα του συνεδρίου. Δείτε το πρόγραμμα τώρα!
Ημέρα 1η – 11 Απριλίου 2024
Ημέρα 2, 12 Απριλίου 2024
  • 09:00 - 09:30 Εγγραφή Συμμετεχόντων | Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ»
  • 09:30 - 11:30 Συνεδρία 5: Μεταρρυθμίσεις για τη Συμπεριληπτική/Ενταξιακή Εκπαίδευση | Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ»

    Συντονίστρια: Nora Shabani, Education Specialist, Περιφερειακό Γραφείο UNICEF Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας
    Mαίρη Κυριαζοπούλου, Ευρωπαϊκός Φορέας για την Ανάπτυξη στην Ειδική Αγωγή και την Ενταξιακή Εκπαίδευση και Filomena Pereira, Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Πορτογαλία, Διακρατική ανάλυση των μεταρρυθμίσεων για την ένταξη (Ευρωπαϊκά Μέσα Τεχνικής Υποστήριξης - TSI)
    Αθηνά Χριστοπούλου, Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Ελλάδα, Προάγοντας έναν ενταξιακό προσανατολισμό στην εκπαίδευση: προκλήσεις και προοπτικές από την υλοποίηση ενός τετραετούς προγράμματος ευαισθητοποίησης
    Άννα Αφεντουλίδου και Παυλίνα Χαραλαμπίδου, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Συμπεριληπτική εκπαίδευση και σχέσεις σχολείου-οικογένειας
    Stela Ivanova, Διεύθυνση Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης, Υπουργείο Παιδείας, Βουλγαρία, Η εμπειρία της Βουλγαρίας: Κέντρα που υποστηρίζουν τη συμπεριληπτική εκπαίδευση
    Nino Shatberashvili, Καθηγητής, Κρατικό Πανεπιστήμιο Τιφλίδας Ivane Javakhishvili, Η εμπειρία της Γεωργίας: Πρόσβαση σε υπηρεσίες ψυχοκοινωνικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης – μια αποτελεσματική στρατηγική για το δικαίωμα του παιδιού στην εκπαίδευση

  • 11:30 – 12:30 Συνεδρία 6: Posters & Networking | Χώρος: «Νέοι Φούρνοι»

    S. Combeaud, Μ. Κυριαζοπούλου, Ι. Μπουσδούνης, Αθ. Χριστοπούλου, Ν. Κατερινοπούλου, Ν. Μπιράτση, Μ. Πετρούση, Β. Φλώρου, Μεθοδολογία και αποτελέσματα υλοποίησης του επιδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Προγράμματος τεχνικής υποστήριξης με τίτλο: “Εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Εγγύησης για το Παιδί- Προάγοντας την ενταξιακή εκπαίδευση στην Ελλάδα”
    Victoria Banti-Markouti, European Asylum Agency & Σοφία Τσιώλη, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Hidden Goddess (e-poster)
    Ειρήνη Παθιάκη, Αποστόλης Μιχαλάτος, Στέλλα Μπράτιμου, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Αμανατίδου Παναγιώτα, Αφροδίτη Τουτουδάκη, Εκπαιδευτικοί στο 2ο Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού, Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού & UNICEF, Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Αθηνών, 2ο Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού & 1ο Εσπερινό Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου, Βέρα Ιόνα Παπαδοπούλου, Σκηνοθέτης Έχω 2,3 όνειρα… Παιδιά από 3 διαφορετικά γυμνάσια της Αθήνας δημιουργούν ταινία μικρού μήκους με θέμα τη ζωή τους στο σχολείο (video-poster)
    Stefan Gander, Εμπειρογνώμονας για τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση: Ηγεσία για ευέλικτα σχολεία: ιδέες από την Ελβετία
    Eva Graf Poznicek, Διευθύντρια σχολείου και εμπειρογνώμονας σε θέματα σχολικής ανάπτυξης, Ελβετία: Αντιμετωπίζοντας τη μέγιστη ετερογένεια
    Λήδα Τσενέ, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο / Πανεπιστήμιο Αθηνών: Πες το με μια ιστορία κόμικς: χρησιμοποιώντας τα κόμικς και την αφήγηση ιστοριών ως εργαλείο για την εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς. Η περίπτωση της βιβλιοθήκης κόμικς της Αθήνας
    Βασίλης Ανδρεαδάκης, EyeRadar: Η συμβολή ενός εργαλείου αξιολόγησης προηγμένης τεχνολογίας για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση
    Nino Orjonikidze και Nino Mushkudiani, Κρατικό Πανεπιστήμιο Γεωργίας, Akaki Tsereteli: Είμαστε Ανεκτικοί
    Γεωργία Ράπτη, Γεωργία Σκαλίδη, Πανεπιστήμιο Linköping: Ενεργοποιώντας τις φωνές και τη συμμετοχή των παιδιών μέσω της τέχνης στην ειδική αγωγή-Η εμπειρία των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στην Ελλάδα
    Alexandra Rose de Natale, Νικόλαος Πίτσιος, Νεκταρία Παλαιολόγου, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο: Απόψεις για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση του πολίτη - με στόχο τη συμπερίληψη
    Χατζηευσταθίου Ευθύμιος και Νικολάου Βασιλική, Εκπαιδευτικοί, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Βαρβάρας Αθήνας: Κοινωνικές δεξιότητες και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση – Η περίπτωση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Βαρβάρας (Δυτική Αθήνα)
    Νεκτάριος Στελλάκης, Πολυξένη Μανώλη, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών: Πρακτικές Διδασκαλίας που υλοποιούνται σε νηπιαγωγεία εντός των δομών φιλοξενίας προσφύγων για τη βελτίωση της επικοινωνίας και του πρώιμου γραμματισμού των πολύγλωσσων παιδιών
    Αγγελική Δημουλιά, Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού, Πρόγραμμα Play Café: Πώς θα έμοιαζαν τα Φρομπελιανά Καφενεία Παιχνιδιού
    Γιώργος Παναγιωτόπουλος, Ζωή Καρανικόλα και Χαρά Νικολάου, Πανεπιστήμιο Πατρών: Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και διαπολιτισμικότητα
    Μαρία Μαρινίδου, Λαμπρινή Κατσούλη, Λευκοθέα Κατσένου, Όλγα Μάντζιου, Χρυσάνθη Ζήνδρου και Δήμητρα Μακρή, Συντονίστριες Εκπαίδευσης Προσφύγων Ιωαννίνων, Δράσεις Συντονιστών Εκπαίδευσης Προσφύγων για την Προώθηση του Δημοκρατικού Σχολικού Πολιτισμού.
    Αναστασία Τομπάζη, Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων, Κωνσταντίνος Μαυρίδης, Εκπαιδευτικός 1ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου, Ευάγγελος Δρόσος, Διευθυντής 1ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου, Δικτύωση – Οπτικοακουστικές ιστορίες, Διδακτικές πρακτικές που εφαρμόζονται στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ωραιοκάστρου «Ευάγγελος Δρόσος», για την προώθηση της διαπολιτισμικής μάθησης και της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.
    Άννα Γερακίνη, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Συμπεριληπτικές Παρεμβάσεις στην τάξη για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίες
    Ρένια Γιακουμάκη, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Συνεργασία προγράμματος “BATTIE” με 6ο δημοτικό σχολείο Δάφνης. Σκοπός, Μεθοδολογία, Αποτελέσματα
    Αποστόλης Μιχαλάτος, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Γαβρίλη Δάφνη, Διευθύντρια στο Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Α Αθήνας, Μπουρούνη Ελένη, Διευθύντρια στο Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Α Αθήνας, Πολυπολιτισμική Κοινότητα: Ενωμένοι στη Διαφορετικότητα
    Στέλλα Μπράτιμου, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Σεμίραμις Αγαπίου, Προϊσταμένη του 7ου Νηπιαγωγείου Ασπροπύργου, Ματίνα Βαβούλη, Διευθύντρια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ασπροπύργου, Bottleneck Analysis for Teachers Training and Inclusive Education: Υλοποιώντας παρεμβάσεις για την εκπαιδευτική και κοινωνική συμπερίληψη μαθητών/τριών Ρομά
    Ειρήνη Παθιάκη, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, «Παίζουμε μαζί, μαθαίνουμε μαζί». Παιδαγωγικές δράσεις στο 51ο Δημοτικό Σχολείο Αθήνας στο πλαίσιο του πρόγραμμα Bottleneck Analysis And Teacher Training for Inclusive Education
    Ευφροσύνη-Άννα, Ρουμελιώτη, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, «Ένα Σχολείο για Όλους». Εκπαιδευτικές δράσεις του προγράμματος Bottleneck Analysis and Teacher Trainings for Inclusive Education στο 3ο Δημοτικό Ταύρου και στο 79ο Νηπιαγωγείο Αθηνών
    Ευαγγελία Κιρκινέ, Βικτώρια Κοεμτζοπούλου, Θεοφανούλα Μπαλίτα, Παρθενόπη Σοϊλεμέζη, Συντονίστριες Εκπαίδευσης Προσφύγων στην ΕΔΠΦΑΑ Διαβατών – ΥΠΑΙΘΑ, Μαθητές/τριες με χρόνιες παθήσεις, κινητικές και αισθητηριακές αναπηρίες στην ΕΔΠΦΑΑ Διαβατών

  • 12:30 - 14:30 Συνεδρία 7: Ενδυναμώνοντας τους εκπαιδευτικούς ώστε να δημιουργήσουν συμπεριληπτικά περιβάλλοντα μάθησης | Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ»

    Συντονίστρια: Γκέλη Αρώνη, Προϊσταμένη της Μονάδας Ένταξης και Υποστήριξης των Ασυνόδευτων Ανηλίκων στην Ειδική Γραμματεία Προστασίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων, Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου

    Κεντρικοί Ομιλητές
    :
    - Judith Hollenwege, Καθηγήτρια για τη Διαφορετικότητα και την Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Ζυρίχης, Οικοδόμηση μαθησιακών οικοσυστημάτων ενάντια στον κατακερματισμό της μάθησης: Ένα πρόγραμμα σπουδών για όλους και όλες - εμπειρίες από την Ελβετία
    - Καραλής Θανάσης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών, και Σιμόπουλος Γιώργος, Education Officer, UNICEF Ελλάδας, Τροποποιώντας οπτικές – μετασχηματίζοντας πρακτικές: Η εμπειρία του Προγράμματος Εκπαίδευση για την Ένταξη.
    - Ελένη Χαντζούλη και Σοφία Παπαγεωργίου, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
    - Snezana Vukovic, Επικεφαλής του Τμήματος Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Δικαιωμάτων Μειονοτήτων στην Εκπαίδευση, Υπουργείο Παιδείας, Δημοκρατία της Σερβίας και Tanja Rankovic, UNICEF Σερβίας, Επικεφαλής Τμήματος Εκπαίδευσης, Ενισχύοντας τις ικανότητες των εκπαιδευτικών για τη συμπερίληψη – Η εμπειρία της Σερβίας
    - Νεκταρία Συκαρά, Εκπαιδευτικός 2ου Διαπολιτισμικού Γυμνασίου Ελληνικού, Ειρήνη Παθιάκη, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Μεταφράζοντας την «Εγγύηση για το Παιδί» σε εκπαιδευτικές δράσεις και πρακτικές.

  • 14:30 - 15:30 Διάλειμμα για γεύμα | Χώρος: «Νέοι Φούρνοι»
  • 15:30 – 17:30 Συνεδρία 8: Ο ρόλος του σχολείου και των Κέντρων Δικαιωμάτων του Παιδιού στην προώθηση της συμπερίληψης | Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ»

    Facilitator: Ghassan Khalil- Διπλωματικός Εκπρόσωπος της UNICEF στην Ελλάδα

    - Σοφία Αυγητίδου, Καθηγήτρια, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Δικαιώματα του Παιδιού και εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς: Από την ακαδημαϊκή έρευνα στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών και στις σχολικές παρεμβάσεις
    - Αθηνά Χριστοπούλου, Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Ελλάδα, και Μαρία Γελαστοπούλου, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Εκπρόσωποι Μαθητών, Γονέων και Εκπαιδευτικών από το Μουσικό Σχολείο Αλίμου, Πρακτικές για την ενίσχυση της φωνής των μαθητών/τριών στην εκπαιδευτική διαδικασία στο πλαίσιο της ενταξιακής εκπαίδευσης
    - Καραλής Θανάσης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών, Ο ρόλος των Κέντρων για τα Δικαιώματα του Παιδιού στην προώθηση των Δικαιωμάτων του Παιδιού και της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
    - Mamuli Butchukhisvili, Sophio Moralishvili, Vladimer Adeishvili, Maia Akvlediani, Iagor Balanchivadze, Baia Balanchivadze, Καθηγητές, του Κρατικού Πανεπιστημίου Akaki Tsereteli της Γεωργίας, Ο ρόλος των Κέντρων για τα Δικαιώματα του Παιδιού στην προώθηση των Δικαιωμάτων του Παιδιού και της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης στη Γεωργία

  • 17:30 - 17:45 Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας και ολοκλήρωση εργασιών

    Οι Πρυτάνεις του Πανεπιστημίου Πατρών, Καθηγητής Χρήστος Μπούρας και του Κρατικού Πανεπιστήμιου Akaki Tsereteli της Γεωργίας, Καθηγητής Shalva Kirtadze, τα πρώτα Πανεπιστήμια που ίδρυσαν Κέντρα Δικαιωμάτων του Παιδιού στις αντίστοιχες χώρες, υπογράφουν Μνημόνιο Συνεργασίας για την αποτελεσματικότερη προώθηση της αποστολής των Κέντρων για τα Δικαιώματα του Παιδιού.

68
Ομιλητες
2
Ημερες
150
Συμμετεχοντες
Εγγραφή
Κάνε την εγγραφή σου!

Οι εγγραφές ολοκληρώθηκαν

Ο Χώρος

Κάτοψη xώρου