• S. Combeaud, Μ. Κυριαζοπούλου, Ι. Μπουσδούνης, Αθ. Χριστοπούλου, Ν. Κατερινοπούλου, Ν. Μπιράτση, Μ. Πετρούση, Β. Φλώρου, Μεθοδολογία και αποτελέσματα υλοποίησης του επιδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Προγράμματος τεχνικής υποστήριξης με τίτλο: “Εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Εγγύησης για το Παιδί- Προάγοντας την ενταξιακή εκπαίδευση στην Ελλάδα”
• Victoria Banti-Markouti, European Asylum Agency & Σοφία Τσιώλη, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Hidden Goddess (e-poster)
• Ειρήνη Παθιάκη, Αποστόλης Μιχαλάτος, Στέλλα Μπράτιμου, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Αμανατίδου Παναγιώτα, Αφροδίτη Τουτουδάκη, Εκπαιδευτικοί στο 2ο Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού, Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού & UNICEF, Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Αθηνών, 2ο Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού & 1ο Εσπερινό Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου, Βέρα Ιόνα Παπαδοπούλου, Σκηνοθέτης Έχω 2,3 όνειρα… Παιδιά από 3 διαφορετικά γυμνάσια της Αθήνας δημιουργούν ταινία μικρού μήκους με θέμα τη ζωή τους στο σχολείο (video-poster)
• Stefan Gander, Εμπειρογνώμονας για τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση: Ηγεσία για ευέλικτα σχολεία: ιδέες από την Ελβετία
• Eva Graf Poznicek, Διευθύντρια σχολείου και εμπειρογνώμονας σε θέματα σχολικής ανάπτυξης, Ελβετία: Αντιμετωπίζοντας τη μέγιστη ετερογένεια
• Λήδα Τσενέ, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο / Πανεπιστήμιο Αθηνών: Πες το με μια ιστορία κόμικς: χρησιμοποιώντας τα κόμικς και την αφήγηση ιστοριών ως εργαλείο για την εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς. Η περίπτωση της βιβλιοθήκης κόμικς της Αθήνας
• Βασίλης Ανδρεαδάκης, EyeRadar: Η συμβολή ενός εργαλείου αξιολόγησης προηγμένης τεχνολογίας για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση
• Nino Orjonikidze και Nino Mushkudiani, Κρατικό Πανεπιστήμιο Γεωργίας, Akaki Tsereteli: Είμαστε Ανεκτικοί
• Γεωργία Ράπτη, Γεωργία Σκαλίδη, Πανεπιστήμιο Linköping: Ενεργοποιώντας τις φωνές και τη συμμετοχή των παιδιών μέσω της τέχνης στην ειδική αγωγή-Η εμπειρία των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στην Ελλάδα
• Alexandra Rose de Natale, Νικόλαος Πίτσιος, Νεκταρία Παλαιολόγου, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο: Απόψεις για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση του πολίτη - με στόχο τη συμπερίληψη
• Χατζηευσταθίου Ευθύμιος και Νικολάου Βασιλική, Εκπαιδευτικοί, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Βαρβάρας Αθήνας: Κοινωνικές δεξιότητες και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση – Η περίπτωση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Βαρβάρας (Δυτική Αθήνα)
• Νεκτάριος Στελλάκης, Πολυξένη Μανώλη, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών: Πρακτικές Διδασκαλίας που υλοποιούνται σε νηπιαγωγεία εντός των δομών φιλοξενίας προσφύγων για τη βελτίωση της επικοινωνίας και του πρώιμου γραμματισμού των πολύγλωσσων παιδιών
• Αγγελική Δημουλιά, Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού, Πρόγραμμα Play Café: Πώς θα έμοιαζαν τα Φρομπελιανά Καφενεία Παιχνιδιού
• Γιώργος Παναγιωτόπουλος, Ζωή Καρανικόλα και Χαρά Νικολάου, Πανεπιστήμιο Πατρών: Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και διαπολιτισμικότητα
• Μαρία Μαρινίδου, Λαμπρινή Κατσούλη, Λευκοθέα Κατσένου, Όλγα Μάντζιου, Χρυσάνθη Ζήνδρου και Δήμητρα Μακρή, Συντονίστριες Εκπαίδευσης Προσφύγων Ιωαννίνων, Δράσεις Συντονιστών Εκπαίδευσης Προσφύγων για την Προώθηση του Δημοκρατικού Σχολικού Πολιτισμού.
• Αναστασία Τομπάζη, Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων, Κωνσταντίνος Μαυρίδης, Εκπαιδευτικός 1ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου, Ευάγγελος Δρόσος, Διευθυντής 1ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου, Δικτύωση – Οπτικοακουστικές ιστορίες, Διδακτικές πρακτικές που εφαρμόζονται στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ωραιοκάστρου «Ευάγγελος Δρόσος», για την προώθηση της διαπολιτισμικής μάθησης και της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.
• Άννα Γερακίνη, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Συμπεριληπτικές Παρεμβάσεις στην τάξη για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίες
• Ρένια Γιακουμάκη, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Συνεργασία προγράμματος “BATTIE” με 6ο δημοτικό σχολείο Δάφνης. Σκοπός, Μεθοδολογία, Αποτελέσματα
• Αποστόλης Μιχαλάτος, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Γαβρίλη Δάφνη, Διευθύντρια στο Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Α Αθήνας, Μπουρούνη Ελένη, Διευθύντρια στο Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Α Αθήνας, Πολυπολιτισμική Κοινότητα: Ενωμένοι στη Διαφορετικότητα
• Στέλλα Μπράτιμου, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Σεμίραμις Αγαπίου, Προϊσταμένη του 7ου Νηπιαγωγείου Ασπροπύργου, Ματίνα Βαβούλη, Διευθύντρια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ασπροπύργου, Bottleneck Analysis for Teachers Training and Inclusive Education: Υλοποιώντας παρεμβάσεις για την εκπαιδευτική και κοινωνική συμπερίληψη μαθητών/τριών Ρομά
• Ειρήνη Παθιάκη, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, «Παίζουμε μαζί, μαθαίνουμε μαζί». Παιδαγωγικές δράσεις στο 51ο Δημοτικό Σχολείο Αθήνας στο πλαίσιο του πρόγραμμα Bottleneck Analysis And Teacher Training for Inclusive Education
• Ευφροσύνη-Άννα, Ρουμελιώτη, ΕΜΔΔΕΓΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, «Ένα Σχολείο για Όλους». Εκπαιδευτικές δράσεις του προγράμματος Bottleneck Analysis and Teacher Trainings for Inclusive Education στο 3ο Δημοτικό Ταύρου και στο 79ο Νηπιαγωγείο Αθηνών
• Ευαγγελία Κιρκινέ, Βικτώρια Κοεμτζοπούλου, Θεοφανούλα Μπαλίτα, Παρθενόπη Σοϊλεμέζη, Συντονίστριες Εκπαίδευσης Προσφύγων στην ΕΔΠΦΑΑ Διαβατών – ΥΠΑΙΘΑ, Μαθητές/τριες με χρόνιες παθήσεις, κινητικές και αισθητηριακές αναπηρίες στην ΕΔΠΦΑΑ Διαβατών
• Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και UNICEF: Τάξεις Υποδοχής: Αποτελεσματικότητα και Προτάσεις Βελτίωσης